Pages

Tuesday 22 October 2013

Mengarut

Sebulan lebih ditinggalkan, I'm feel better.. Mungkin aku adalah spesis yg mudah melupakan org yg patut dilupakan .. Ohhhh my Allah .. bersyukurlah jika aku laaa spesis itu .. And I'm going forward to look someone else! Siapa?? Biarlah rahsia .. Well .. ada juga yang tanya siapa lelaki idaman aku .. (bukan aku da wat entry tentang lelaki pilihan aku ke??) Itu semua tak penting .. yang penting sekarang aku nak cari kerja .. supaya aku tak tercongok kat rumah ni dan dgr bebelan ibu suruh cari calon.. Aishhhhh!!! Nak dikategorikan cantik tu tak laaaahhh saghatttt .. tapi .. bila dah tersakiti nih .. tgk lelaki pun mcm sakit jeh .. tgk the reason is you !!! aku reject semua lamaran lelaki tuk tahun nih!! Eh jgn nak salah kan org kalau diri sendiri tuh looser Alia .. Tough love tol!! but memang buat masa ni aku tak menginginkannya .. Memilih?? Harussssss memilih .. kenal betul betul sape yg nak melamar diri ini .. Dah takleh saje2 nak terima .. Tapi rase tergugat tuh ternyata ada bila kawan2 sebaya dah mula step forward to manage their marriages .. Urgghh!!! Sabar Alia, sabar .. Kita tgk nanti sape yg bakal bertakhta di hati aku kali ni .. (ohhh ayat retissss) .. Ini kes bosan dah tak tahu nak buat ape .. Entah kenapa lagu dlm blog aku pum hilang .. Kasihan blog diabaikan sejak dua tiga empak menjak nih .. Anyway! jangan malu malu nak kenal Alia, kalau malu tak tahu Alia camana.. (Alia adalah bekas pesakit .. gilagila, bukan gila..) hahahahahahha.. Dah laaahhhh mengarut jehhhh .. Ni lah habit Alia .. Mengarut tak pernah habis .. Bye!!!



SHORT LISTS APE ALIA TENGAH BUAT SEKARANG

1. Jadi Facebooker yg berjaya (like dan menyemak di status org)

2. Mencari kerja

3. Membantu ibu berniaga

4. Berangan

5. Mendesign

6. Menguruskan diri (tapi makan tak pernah henti)

7. Sedang berusaha nak khatam Quran (tuk kali kedua tak lepas2)

8. Get ready for konvo (searching tiket, hotel, rect car)

9. Bermain dgn atotonai

10. Mencari SUAMI? Eh??? (hahahahahahahhaha)



No comments:

Post a Comment